TERUGBETALINGSBELEID

Hoe kan ik een artikel ruilen?

Artikelen kunnen worden geruild voor een andere maat, op voorwaarde dat ze binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen naar ons worden teruggestuurd. De klant is verantwoordelijk voor de portokosten en de veilige terugzending van de goederen.

Er kunnen aan het geldende tarief extra verzend- en verpakkingskosten in rekening worden gebracht bij het ruilen van een of meerdere artikelen. In alle gevallen moeten de goederen worden geretourneerd als nieuw, vlekkeloos proper, zonder defect of ontbrekende onderdelen, en bij voorkeur nog in de originele verpakking. Artikelen mogen gepast worden voor de maat, maar niet gebruikt voor een training.

Wij zijn niet verantwoordelijk voor artikelen die verloren gaan in de post, dus we raden je aan een traceerservice te gebruiken bij de verzending of een service die je verzekert voor de waarde van het pakket.

Zodra we jouw artikel hebben ontvangen en geïnspecteerd, sturen we jou een e-mail om je te laten weten dat we jouw geretourneerde artikel hebben ontvangen en voor omruiling hebben verwerkt. Normaal gesproken is dit binnen twee werkdagen, maar soms kan het tot vijf werkdagen duren.

Hou er rekening mee dat, om hygiënische reden, sokken niet geruild mogen worden als ze eenmaal geopend zijn. Neem gerust contact met ons op voor hulp bij het selecteren van uw juiste maat.

Bestelling annuleren

Bestellingen, die na verzending van de goederen worden geannuleerd, worden alleen terugbetaald wanneer de artikelen aan ons zijn geretourneerd, en kunnen onderhevig zijn aan het inhouding van porto- en verpakkingskosten bij de terugbetaling. De artikelen moeten binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen worden teruggestuurd. Annuleringen moeten per e-mail (naar customer@sbdbelgium.be) worden doorgegeven, met de vermelding van je bestelnummer in de subjectregel.

Stuur het/de artikel(en) terug naar het onderstaande adres. De klant is verantwoordelijk voor het veilige terugsturen van de goederen. In alle gevallen moeten de goederen als nieuw worden geretourneerd, vlekkeloos proper, zonder defect of ontbrekende onderdelen, en bij voorkeur nog in de originele verpakking. Artikelen mogen gepast worden voor de maat, maar niet gebruikt voor een training.

We zijn niet verantwoordelijk voor artikelen die verloren gaan in de post, dus we raden je aan een traceerservice te gebruiken bij de verzending of een service die je verzekert voor de waarde van het pakket.

Zodra we jouw artikel hebben ontvangen en geïnspecteerd, sturen we jou een e-mail om je te laten weten dat we jouw geretourneerde artikel hebben ontvangen en voor omruiling hebben verwerkt. Normaal gesproken is dit binnen twee werkdagen, maar soms kan het tot vijf werkdagen duren.

Hoe krijg ik mijn geld terug?

Bestellingen, die na verzending van de goederen worden geannuleerd, worden alleen terugbetaald als de artikelen naar ons zijn teruggestuurd, en kunnen worden onderworpen aan een inhouding voor porto- en verpakkingskosten. Artikelen moeten binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen worden geretourneerd. Annuleringen moeten worden gedaan per e-mail naar customer@sbdbegium.be, met de vermelding van je bestelnummer in de subjectregel.

Je bent verantwoordelijk voor de veilige terugzending van de goederen. In alle gevallen moeten de goederen worden geretourneerd als nieuw, vlekkeloos proper, zonder defect of ontbrekende onderdelen, en bij voorkeur nog in de originele verpakking. Artikelen mogen gepast worden voor de maat, maar niet gebruikt voor een training.

Let op: om hygiënische reden worden sokken niet geaccepteerd voor restitutie, tenzij een garantieclaim wordt verwerkt.

Defecte goederen

Alle SBD Apparel producten ondergaan een strenge kwaliteitscontrole. We verwachten dat onze producten aan de hoogste eisen voldoen, en garanderen onze producten tegen fabricagefouten.

Als een product niet aan je verwachtingen voldoet, neem dan contact met ons op via customer@sbdbelgium.be en vermeld je ordernummer, naam en DHL-code. Als SBD retailer zijn we bevoegd om garantieclaims te beoordelen. Garantieclaims moeten vergezeld gaan van een bewijs van aankoop.

Retourneer artikelen a.u.b. aan SBD Belgium:

SBD APPAREL BELGIUM
Vliegwezenlaan 53
1731 Asse
customer@sbdbelgium.be